loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 16 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

يك كارشناس صنعت خودرو گفت: مجموع عوامل موثر بر بازار خودرو در كشور به گونه اي است كه پس از پايان ماه مبارك رمضان، خريد و فروش خودرو رونق گرفته و احتمال افزايش قيمت ها وجود دارد.
فرشاد ميرطالبي با بيان اين مطلب و با اشاره به اينکه فنر بازار خودرو در حال جمع شدن است، افزود: تجربه نشان داده هر وقت خريد و فروش خودرو در بازار كشور به هر دليلي كاهش يابد، اين بازار پس از مدتي از عاملي ديگر تاثير گرفته و با آزاد شدن تقاضاهاي انباشته شده، تلاطم و افزايش قيمت به آن باز مي گردد!

وي در خصوص اينكه گفته مي شود، کاهش عرضه خودرو از سوي شرکت‌هاي خودروسازي و تمايل پايين مشتريان به خريد خودرو در قيمت‌هاي بالا، موجب ادامه روند رکود در بازار خودرو شده است، اظهار داشت: اين يك تحليل واقعي و كارشناسي نيست، زيرا خودروسازان با وجود مسائل و مشكلات عديده موجود، توليد را حفظ كرده و در حال حاضر نيز عرضه مدل هاي گوناگوني از خودروهاي داخلي ادامه دارد.
به گفته ميرطالبي، از سوي ديگر قيمت خودروهاي داخلي را نمي توان بالا توصيف كرد، چرا كه اين ارزش پول كشور است كه كاهش يافته و محصولات خودروسازان نيز متناسب با بهاي ساير كالاها و خدمات تعيين شده است.

ehs4n بازدید : 17 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سرانجام تولید شاسی بلند بنتلی تایید شد و قرار است این خودرو به جای کارخانه براتیسلاوای کروواسی و به همراه آئودی q7 جدید که قبلا برنامه ریزی شده بود، به تنهایی در کارخانه کرو در شهر چشایر تولید شود.

این شاسی بلند، سال 2016 به فروش خواهد رسید و این خودروساز قصد دارد بیش از 1.2 بیلیون دلار در مرکز کرو خود سرمایه گذاری کرده و قبل از آن مدل های جدیدی را تولید کند. نتیجه این سرمایه گذاری، ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در انگلستان است.

دکتر مارتین وینترکورن، رئیس هیئت مدیره گروه فولکس واگن گفت: "ما انگلستان را به عنوان یک منطقه رقابتی برای تولید صنعتی می شناسیم. طرفداران بنتلی در تمام دنیا در انتظار اولین شاسی بلند این خودروساز هستند. ما در کنار هم این خودرو را قدرتمند، منحصر به فرد و موفق خواهیم ساخت.

شاسی بلند exp 9 f کانسپت بنتلی در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2012 دیده شد، اما پس از آن این تولید کننده اعلام کرد که در پاسخ به واکنش مشتریان، طراحی آن را عوض خواهد کرد.

ehs4n بازدید : 27 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است

خرید و فروش در بازار خودرو این روزها آنقدر راکد است که حتی انتشار اخباری در مورد احتمال توقف همکاری شرکت‌های خودروساز خارجی با خودروسازان ایرانی نیز تأثیری بر بازار نداشته و تغییری در قیمت این نوع خودروها ایجاد نکرده است. نمونه این مسئله را می‌توان در مورد محصولات شرکت رنو مانند تندر و مگان مشاهده کرد.

در عین حال، قیمت برخی خودروها به دلیل رکود بازار با افت کمی همراه بوده است که می‌توان به کاهش یک میلیون تومانی قیمت پژو 206 و عرضه این خودرو به قیمت 35 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

همچنین قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است.

ehs4n بازدید : 22 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل گفت : بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود به سر می برد.

حسن زمانی افشار افزود : طی هفته گذشته با وجود رکود در بازار ، قیمت خودرو تغییر چندانی نداشته است و کماکان قیمت های دو هفته اخیر بر بازار خرید و فروش حاکم است.

وی  با اشاره به کاهش خرید و فروش خودرو در ماه مبارک رمضان گفت : هر ساله در ماه مبارک رمضان خرید و فروش خودرو با کاهش روبرو می شود اما امسال علاوه بر روند هرساله تاثیر این ماه مبارک بر بازار خودرو، نوسانات نرخ ارز و کاهش قیمت دلار نیز بر رکود و قیمت خودرو در بازار تاثیر داشته است.

وی آینده بازار خودرو را وابسته به نرخ ارز دانست و گفت : با کاهش نرخ ارز طی روزهای اخیر امید است قیمت خودروها کاهش بیشتری یافته و به ثبات قیمت برسد تا دغدغه مردم در خرید خودرو از بین برود.

ehs4n بازدید : 24 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

گزارش قیمت خودرو در هفته ای که سپری شد.

 

ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد. رکودی که چندان جریان قیمت های خودرو را در بازار تغییری نمی دهد و هر از گاهی کاهش قیمتی ناچیز یا افزایش قیمتی کم مهم ترین اتفاق بازار خودرو در یک هفته به شمار می آید. حالت دیگری نیز وجود دارد و بر اساس آن قیمت ها در بازار خودرو طی یک هفته ثابت باقی می ماند و بر این اساس نه افزایش و نه کاهشی قیمت قابل توجهی به ثبت نمی رسد. اتفاقی که در هفته ای که سپری شد برای بازار خودرو به ثبت رسید. بنابراین اگر هفته گذشته قیمت برخی خودرو ها کاهش داشتند در هفته ای که سپری شد قیمت ها در بازار خودرو ثابت باقی ماندند به طوریکه در خانواده پژو 206 دقیقا قیمت ها همانند هفته ماقبل بود. بر این اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲  تثبیت قیمت داشت و با  35 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد. این خودرو در مدل تیپ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان فروخته ‌شد و v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به 34 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت. 

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 1,345
  • بازدید کلی : 13,699