loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 17 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

طرح فروش اقساطی لیفان 620 با اقساط 12، 24 و 36 ماهه از سوی کرمان موتور به اجرا درآمد.

در این طرح خودروها با سند در رهن و تحویل آبان ماه به خریداران عرضه می شود.

بنابراعلام کرمان موتور شروع اقساط 2 ماه پس از دریافت خودرو می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند اینجا  کلیک کنند.

ehs4n بازدید : 36 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دبیر انجمن خودروسازان ایران نحوه قیمت‌گذاری خودرو در زمان وزارت نعمت‌زاده در دولت آقای هاشمی رفسنجانی را بیان کرد. احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: دعوای قیمت‌گذاری خودرو از گذشته بسیار دور وجود داشت. وی ادامه داد: سرانجام از سال 1373 به دنبال رانت شدید شکل گرفته در بازار خودرو به دلیل تفاوت فاحش قیمت کارخانه و بازار این محصولات، قیمت‌گذاری خودرو آزاد شده و قیمت‌ها در حاشیه بازار تعیین شد. نعمت‌بخش با بیان این‌که در دوران وزارت نعمت‌زاده در وزارت صنایع در دولت آقای هاشمی رفسنجانی نیز قیمت‌گذاری خودرو در حاشیه بازار صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: در آن زمان من مدیرکل دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صنایع بودم و اثرات مثبت تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار در زمینه حذف دلالان و ثبات قیمت‌ها، بسیار ملموس بود.

ehs4n بازدید : 24 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

در حالی که شرکت‌های خودروساز برای تحویل خودرو با استاندارد یورو ۴ از خریداران، ۳ میلیون تومان اضافه‌پرداخت را مطالبه می‌کنند، ابهام در شماره‌گذاری خودروهای یورو ۲، مشتریان شرکت‌های خودروساز را با بلاتکلیفی روبرو کرده است.
 
ّبرخی شرکت‌های خودروساز در تماس با خریداران محصولاتشان، از آنها خواسته‌اند تا برای تبدیل خودروی خریداری شده از استاندارد یورو 2 به یورو 4 بین 2.5 تا 3 میلیون تومان اضافه پرداخت انجام دهند، این در حالی است که بحث های مطرح شده در مورد احتمال شماره‌گذاری خودروها با استاندارد یورو 2 این خریداران را در بلاتکلیفی قرار داده است.

پس از آنکه مصوبه دولت برای الزام خودروسازان به تولید خودرو با استاندارد یورو 4 از ابتدای تیرماه امسال صادر شد، خودروسازان بحث افزایش قیمت تمام شده خودرو با این استاندارد را در جلساتی با مسئولان سازمان حمایت پیگیری کردند و در نهایت قرار شد افزایش 700 هزار تومان در مورد خودروهای با استاندارد یورو 4 اعمال شود.

این در حالی است که هم اکنون شرکت ایران خودرو بابت تحویل خودرو با استاندارد یورو 4 به جای یورو 2، مابه‌التفاوت 2.5 تا 3 میلیون تومانی را از خریداران مطالبه می‌کند. همچنین اختلاف قیمت تیبا با استاندارد یورو 4 و یورو 2 حدود یک میلیون و 100 هزار تومان است.

ehs4n بازدید : 40 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از تشدید رکود خرید و فروش خودرو در بازار آزاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اظهار کرد: ‌هر ساله در ماه مبارک رمضان حجم خرید و فروش خودروها در بازار کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری رکود بازار در ماه مبارک رمضان، شدیدتر از سال‌های قبل بوده است، خاطرنشان کرد: به این ترتیب قیمت خودروهای داخلی و خارجی نیز به میزان مختلف کاهش یافته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: در این شرایط با توجه به نزولی بودن روند قیمت ارز، خریداران توقع کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو را داشته و از خرید خودداری می‌کنند.

وی افزود: اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت خودروهای داخلی و خارجی باز هم کاهش خواهد یافت. البته میزان عرضه خودرو از سوی خودروسازان بزرگ نیز در تعیین قیمت‌ خودروهای داخلی موثر است.

زمانی افشار تصریح کرد: با توجه به آنکه هم‌اکنون اختلاف چندانی بین قیمت کارخانه‌ای و بازار آزاد خودروهای داخلی وجود ندارد، دلالان و واسطه‌ها از این بازار خارج شده‌اند که همین موضوع به تثبیت قیمت‌ها کمک کرده است.

ehs4n بازدید : 27 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است

خرید و فروش در بازار خودرو این روزها آنقدر راکد است که حتی انتشار اخباری در مورد احتمال توقف همکاری شرکت‌های خودروساز خارجی با خودروسازان ایرانی نیز تأثیری بر بازار نداشته و تغییری در قیمت این نوع خودروها ایجاد نکرده است. نمونه این مسئله را می‌توان در مورد محصولات شرکت رنو مانند تندر و مگان مشاهده کرد.

در عین حال، قیمت برخی خودروها به دلیل رکود بازار با افت کمی همراه بوده است که می‌توان به کاهش یک میلیون تومانی قیمت پژو 206 و عرضه این خودرو به قیمت 35 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

همچنین قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است.

ehs4n بازدید : 24 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

گزارش قیمت خودرو در هفته ای که سپری شد.

 

ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد. رکودی که چندان جریان قیمت های خودرو را در بازار تغییری نمی دهد و هر از گاهی کاهش قیمتی ناچیز یا افزایش قیمتی کم مهم ترین اتفاق بازار خودرو در یک هفته به شمار می آید. حالت دیگری نیز وجود دارد و بر اساس آن قیمت ها در بازار خودرو طی یک هفته ثابت باقی می ماند و بر این اساس نه افزایش و نه کاهشی قیمت قابل توجهی به ثبت نمی رسد. اتفاقی که در هفته ای که سپری شد برای بازار خودرو به ثبت رسید. بنابراین اگر هفته گذشته قیمت برخی خودرو ها کاهش داشتند در هفته ای که سپری شد قیمت ها در بازار خودرو ثابت باقی ماندند به طوریکه در خانواده پژو 206 دقیقا قیمت ها همانند هفته ماقبل بود. بر این اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲  تثبیت قیمت داشت و با  35 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد. این خودرو در مدل تیپ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان فروخته ‌شد و v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به 34 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 1,316
  • بازدید کلی : 13,670