loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 71 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

ریوی 88 میلیونی

این روزها آگهی‌های تلویزيونی در حالی از ورود مدل جدید ریو به ایران حکایت می‌کنند که تفاوت زیادی بين آن با مدل قبلی‌اش (چه به لحاظ مشخصات فنی و چه از جنبه ظاهری و قیمت)، به‌چشم می‌آید. محصول جدید که وارداتی به شمار مي‌رود، ریو 2015 نام دارد و ظاهرش آنقدر با ریوی قبلی (همان که در سایپا مونتاژ می‌شد) متفاوت است که خیلی‌ها باورشان نمی‌شود این خودرو از نسل همان ریوی مونتاژی سایپا باشد. تفاوت این دو ریو البته فقط به ظاهر آنها مربوط نمی‌شود، چه آنکه قیمت ریوی جدید 5/5 برابر مدل قبلی آن در ایران است

ehs4n بازدید : 29 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

سقف خودرو را باز کنید و در هوای آزاد در جاده‌های زیبا و خلوت کوهستانی رانندگی کنید. لازم نیست برای لذت بردن حتماً سوار یک خودروی گران‌قیمت باشید. خوشبختانه می‌توانید دو یا سه سرنشین اضافی را هم در پشت بنشانید تا با ظرفیتی بیش از 2 نفر خودروهای رودستر به یک سفر مفرح بروید.

 

2015 BMW 2-Series Cabriolet

2015 BMW 2-Series Cabriolet

ehs4n بازدید : 45 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

 آمارهای چند دوره گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تیراژ تولید انواع خودروها نشانگر رسیدن تولید مگان به صفر است و همین امر سبب شده تا قیمت این خودرو در بازار به شدت افزایش یابد.

بررسی های میدانی مهر نشانگر این است که برخی دارندگان خودروهای صفر کیلومتر مگان، قیمت را به شدت بالا کشیده اند و از سوی دیگر، با توقف تولید مگان، حتی خودروهای دست دوم نیز با افزایش حداقل ۳ تا ۴ میلیون تومانی در بازار مواجه شده اند.

فعالان بازار خودرو می گویند که از چند ماه قبل که عرضه مگان صفر کیلومتر از سوی پارس خودرو کاهش یافت، پیش بینی می کرده اند که این خودرو با افزایش قیمت مواجه شود و بنابراین خرید این خودرو اوج  گرفته و برخی آن را به اشتیاق افزایش قیمت، خریداری و نگه داشته اند تا بتوانند سود مناسبی در این میان داشته باشند.

از سوی دیگر، دارندگان خودروی مگان نیز در صدد فروش این خودرو البته با قیمت های بالاتری نسبت به عرف بازار برآمده اند و به همین دلیل، بازار خرید و فروش این خودرو در رکود معاملات خودرو، تحرک چشمگیری را از خود نشان می دهد.

ehs4n بازدید : 18 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

کولیوس جدید با امکاناتی نظیر سیستم انتقال قدرت Auto 4WD، سقف پانوراما و استاندارد ایمنی ۵ ستاره اروپا و با تسهیلات بدون کارمزد و ضامن به متقاضیان عرضه خواهد شد.

ترکیب زیبایی بیرون با خطوط نرم، رینگ های ۱۸ اینچ آلومینیومی و جلوپنجره جدید، طراحی داخلی با توجه به جزییات، با بهره گیری از سقف پانوراما، سیستم صوتی BOSE از ویژگی های این خودرو است.

کولیوس با قیمت  ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت نقدی به فروش می رسد. در طرح فروش شرایطی نیز مبلغ ۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به عنوان پیش پرداخت و ۶ چک ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ریالی  با فاصله های سه ماه دریافت می شود.

ehs4n بازدید : 21 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

ممکن است اوروس قیمت 237250 دلار مشابه هوراکان داشته باشد. مدیر فروش و بازاریابی لامبورگینی در ژاپن، Eginardo Bertoli این خبر را اعلام کرده است و اظهار داشته گمان می رود تولید اوروس اواخر سال 2017 آغاز شده و تحویل آن در سال 2018 باشد. این شاسی بلند حداقل در ژاپن قیمتی در سطح هوراکان خواهد داشت.

علیرغم تمام گزارشاتی که در آن ها مدیر عامل لامبورگینی، استفان وینکلمن زمان آغاز تولید اوروس را سال 2017 تعیین کرده، عضو هیئت مدیره تحقیقات و توسعه این خودروساز، Maurizio Reggiani اظهار داشته که تولید این شاسی بلند ممتاز هنوز تایید نشده و گروه خودروسازی فولکس واگن چراغ سبزی برای آن نشان نداده است. 

به نظر می رسد این موضوع نوعی تشریفات باشد چرا که اوروس طرفداران بسیاری در این خودروسازی دارد.

Reggiani در مورد قیمت این خودرو اظهار داشته اوروس در سطح هوراکان خواهد بود اما تاکید کرده که در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد تایید تولید آن است نه قیمت.

ehs4n بازدید : 36 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دبیر انجمن خودروسازان ایران نحوه قیمت‌گذاری خودرو در زمان وزارت نعمت‌زاده در دولت آقای هاشمی رفسنجانی را بیان کرد. احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: دعوای قیمت‌گذاری خودرو از گذشته بسیار دور وجود داشت. وی ادامه داد: سرانجام از سال 1373 به دنبال رانت شدید شکل گرفته در بازار خودرو به دلیل تفاوت فاحش قیمت کارخانه و بازار این محصولات، قیمت‌گذاری خودرو آزاد شده و قیمت‌ها در حاشیه بازار تعیین شد. نعمت‌بخش با بیان این‌که در دوران وزارت نعمت‌زاده در وزارت صنایع در دولت آقای هاشمی رفسنجانی نیز قیمت‌گذاری خودرو در حاشیه بازار صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: در آن زمان من مدیرکل دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صنایع بودم و اثرات مثبت تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار در زمینه حذف دلالان و ثبات قیمت‌ها، بسیار ملموس بود.

ehs4n بازدید : 35 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

گمرک ایران با صدور 5 بخشنامه جداگانه به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرائی کشور خواستار ارزشگذاری چند مدل خودروی سواری، ماشین آلات راهسازی و لیفتراک وارداتی از کشورهای سوئد، کره جنوبی و چین شد.
گمرک ایران در بخشنامه ای به مديران كل و مديران گمركات اجرائي خواستار اعلام ارزش سواري هاي volvo مدل هاي v40 و xc60 سال 2014 شد و اعلام کرد: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 504 مورخ اول مردادماه 92 كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواري volvo سال 2014 ساخت سوئد ارسال مي شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

در بخشنامه دیگری آمده درباره اعلام ارزش سواري هاي هيونداي elantra و accent سال 2014 به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی کشور آمده است: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 503 مورخ 29 تیرماه امسال كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش هاي سواري هاي هيوندا elantra و accent سال 2014 ساخت كره جنوبي به شرح جدول زير ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري ماشين آلات راهسازي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

گمرک ایران در سومین بخشنامه درباره ارسال پرايس ليست ليفتراک هاي چيني مارک liugong سال 2013 اعلام کرد: بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 92 مورخ 29 تیرماه 92 كميته ارزش به پيوست يک برگ پرايس ليست ليفتراک هاي liugong سال 2013 ساخت چين ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري ليفتراک هاي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.

طی بخشنامه دیگری درباره ارسال پرايس ليست ماشين آلات راهسازي liugong سال 2013 اعلام شد: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 503 كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت 4 برگ پرايس ليست ماشين آلات راهسازي liugong سال 2013 ساخت چين ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري ماشين آلات راهسازي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

در ارتباط با ارسال پرايس ليست كاميون هاي scania سال 2013 نیز بخشنامه شد: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 503 كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت 8 برگ پرايس ليست انواع كاميون هاي scania سال 2013 ساخت سوئد ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري كاميون هاي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.

ehs4n بازدید : 40 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از تشدید رکود خرید و فروش خودرو در بازار آزاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اظهار کرد: ‌هر ساله در ماه مبارک رمضان حجم خرید و فروش خودروها در بازار کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری رکود بازار در ماه مبارک رمضان، شدیدتر از سال‌های قبل بوده است، خاطرنشان کرد: به این ترتیب قیمت خودروهای داخلی و خارجی نیز به میزان مختلف کاهش یافته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: در این شرایط با توجه به نزولی بودن روند قیمت ارز، خریداران توقع کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو را داشته و از خرید خودداری می‌کنند.

وی افزود: اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت خودروهای داخلی و خارجی باز هم کاهش خواهد یافت. البته میزان عرضه خودرو از سوی خودروسازان بزرگ نیز در تعیین قیمت‌ خودروهای داخلی موثر است.

زمانی افشار تصریح کرد: با توجه به آنکه هم‌اکنون اختلاف چندانی بین قیمت کارخانه‌ای و بازار آزاد خودروهای داخلی وجود ندارد، دلالان و واسطه‌ها از این بازار خارج شده‌اند که همین موضوع به تثبیت قیمت‌ها کمک کرده است.

ehs4n بازدید : 17 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سرانجام تولید شاسی بلند بنتلی تایید شد و قرار است این خودرو به جای کارخانه براتیسلاوای کروواسی و به همراه آئودی q7 جدید که قبلا برنامه ریزی شده بود، به تنهایی در کارخانه کرو در شهر چشایر تولید شود.

این شاسی بلند، سال 2016 به فروش خواهد رسید و این خودروساز قصد دارد بیش از 1.2 بیلیون دلار در مرکز کرو خود سرمایه گذاری کرده و قبل از آن مدل های جدیدی را تولید کند. نتیجه این سرمایه گذاری، ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در انگلستان است.

دکتر مارتین وینترکورن، رئیس هیئت مدیره گروه فولکس واگن گفت: "ما انگلستان را به عنوان یک منطقه رقابتی برای تولید صنعتی می شناسیم. طرفداران بنتلی در تمام دنیا در انتظار اولین شاسی بلند این خودروساز هستند. ما در کنار هم این خودرو را قدرتمند، منحصر به فرد و موفق خواهیم ساخت.

شاسی بلند exp 9 f کانسپت بنتلی در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2012 دیده شد، اما پس از آن این تولید کننده اعلام کرد که در پاسخ به واکنش مشتریان، طراحی آن را عوض خواهد کرد.

ehs4n بازدید : 27 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است

خرید و فروش در بازار خودرو این روزها آنقدر راکد است که حتی انتشار اخباری در مورد احتمال توقف همکاری شرکت‌های خودروساز خارجی با خودروسازان ایرانی نیز تأثیری بر بازار نداشته و تغییری در قیمت این نوع خودروها ایجاد نکرده است. نمونه این مسئله را می‌توان در مورد محصولات شرکت رنو مانند تندر و مگان مشاهده کرد.

در عین حال، قیمت برخی خودروها به دلیل رکود بازار با افت کمی همراه بوده است که می‌توان به کاهش یک میلیون تومانی قیمت پژو 206 و عرضه این خودرو به قیمت 35 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

همچنین قیمت تندر 90 مدل e2 ایران خودرو با کاهش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 34.5 میلیون تومان رسیده است.

ehs4n بازدید : 22 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

برای نخستین بار گرانترین خودروی وارداتی به کشور طی تیرماه یکی از محصولات کشور ژاپن است با قیمتی معادل 160 هزار دلار.

فزایش قیمت دلار و بالا گرفتن موج مخالفت با واردات خودروهای لوکس که البته به ممنوعیت وارداتی برخی از این خودروها به کشور منتهی شده باعث آب رفتن فهرست خودروهای 100 هزار دلاری طی ماه های اخیر شده است. طی تیرماه براساس تازه ترین گزارش گمرک ایران تنها 3 دستگاه خودروی بالای 100 هزار دلار و 4 دستگاه خودروی 90 هزار دلاری به کشور وارد شده است.

نکته جالب دیگر در فهرست خودروهای لوکس وارداتی تیرماه صدرنشینی یک خودروی ژاپنی است. پیش از این حداقل در چند ساله اخیر واردات هیچ خودروی ژاپنی با قیمت بالای 100 هزار دلار در گمرک کشور به ثبت نرسیده بود. برای نخستین بار یک دستگاه تویوتای 160 هزار دلاری از مدل " کوپه 86 " در صدر فهرست گرانترین خودروهای وارداتی تیرماه قرار گرفته است.

قابل ذکر است که وارد کننده این خودرو خواسته یا ناخواسته از خردادماه تبلیغات واردات این خوروی لوکس را در فضای رسانه های دیجیتال خودرویی آغاز کرده بود. خبر ثبت سفارش تویوتا کوپه 86 در خردادماه در سایت های خودرویی منعکس شده بود یعنی قبل از ورود خودرو به کشور خودرو بازها منتظر قدوم این نو رسیده بودند.

در ادامه فهرست گرانترین خودروهای وارداتی تیرماه 6 دستگاه بی ام و مدل 2013 قرار گرفته اند که از 156 تا 94 هزار دلار در گمرک کشور قیمت گذاری شده اند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,353
  • بازدید کلی : 13,707