loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 10 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ‌خودروسازان بزرگ تا زمانی که یک خودرو را برای سال‌های متوالی تولید می‌کنند، خودروساز نخواهند شد.

شهرام آزادی - عضو هیات علمی گروه خودرو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی - اظهار کرد: خودروسازان بزرگ اگرچه چند خودرو را با برند خودشان تولید کرده‌اند اما نتوانسته‌اند آن خودروها را در موعد مقرر بازنشسته کنند.

وی ادامه داد: در عرف جهانی هر خودروی جدیدی باید برای دو سال تولید شده و پس از آن تولید آن متوقف و مدل دیگری بر روی همان پلت‌فرم جایگزین شود. در آن صورت می‌توان گفت که آن شرکت خودروساز شده است.

آزادی با بیان این‌که خودروسازان ما هنوز نتوانسته‌اند به این شاخص اصلی در فرایند خودروساز شدن دست یابند، خاطرنشان کرد: خودروسازان بزرگ داخلی می‌توانند با مشارکت یکدیگر پلت‌فرمی را طراحی کرده و خودروهایی را با برند خودشان بر روی آن تولید کنند اما نکته مهم آن است که هر خودرویی برای بیش از دو سال در خطوط تولید نماند.

ehs4n بازدید : 14 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سازمان‌ ملی استاندارد ایران باید بر عملکرد تعمیرگاه‌ها و اصناف ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروها نظارت کند.

عباسعلی غیاثی - دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو - با بیان مطلب بالا اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در حال تدوین دستورالعملی برای نظارت بر عملکرد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروها است.

وی با بیان این‌که از چند سال پیش دستورالعمل نظارت بر عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: دستورالعملی که سازمان ملی استاندارد هم‌اکنون در حال تدوین آن است تفاوت چندانی با دستورالعمل فعلی ندارد.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: البته سازمان ملی استاندارد هم‌اکنون نیز بر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان نظارت داشته و موضوعاتی چون کیفیت قطعات توزیعی را بررسی می‌کند.

ehs4n بازدید : 16 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

اینفینیتی هنوز در حال بررسی ساختار موتور ابرخودروی خود است و اخبار جدید حاکی از آن است که این پروژه به تعویق افتاده و در سال 2017 یا 2018 عرضه خواهد شد.

فینتان نایت، مدیر اینفینیتی در اروپا گفته که این خودروساز ژاپنی هنوز در حال بررسی قرار گرفتن موتور این ابرخودرو، در قسمت جلو و یا در وسط است.

لبته این مدل تنها اولویت اینفینیتی نیست. این خودروساز سخت در تلاش برای عرضه باقی مدل های خط تولید خود، شامل جایگزین کوپه g37 یعنی q60 و مدل کامپکتی به نام q30 است.

به نظر می رسد این ابرخودرو، با سود همکاری اینفینیتی با تیم فرمول 1 مسابقات ردبول ساخته خواهد شد. احتمال دارد اینفینیتی موتور v6 هیبریدی را برای ابرخودروی خود به کار ببرد.

ehs4n بازدید : 18 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

انتظار می رود لکسس rc کوپه کاملا جدید در نمایشگاه خودروی توکیوی سال 2013 رونمایی شود.

گفته می شود که rc f موتور 5.0 لیتری v8 با قدرت 455 اسب بخار خواهد داشت.

انتظار می رود لکسس rc رقیب اصلی ب ام و سری 4 از این خودروساز ژاپنی باشد.

لکسس rc f که در طراحی آن از lfa الهام گرفته شده است، مانند یک خودروی کاملا اسپرت ساخته خواهد شد. این خودرو، گیربکس هشت سرعته و قسمت های زیادی از فیبر کربنی خواهد داشت.

زمانی که rc اواخر سال آینده عرضه شود، قیمتی حدود 40 هزار دلار داشته و قیمت rc f نیز بیش از 100 هزار دلار خواهد بود. قیمت ب ام و m4 جدید حتی نزدیک به این میزان نیز نخواهد شد.

بد نیست که علاقمندان به این خودرو بدانند، گزینه های موتور مدل rc استاندارد، 2.0 لیتری توربوشارژ، 2.5 لیتری هیبریدی و 3.5 لیتری v6 خواهد بود.

انتظار می رود rc f در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رونمایی شده و باقی محصولات خط تولید rc ماه آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک به معرض نمایش گذاشته شوند.

ehs4n بازدید : 24 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

روز یک شنبه 10 اوت، جگوار در هند، مدل f تایپ را در شهر چنای عرضه کرد.

جگوار f تایپ که در نمایشگاه خودروی پاریس سال 2012 رونمایی شده بود، 8 جولای در هند عرضه شد. از آن پس، این خودرو ساز اقدام به معرفی خودروهای اسپرت در این کشور کرد.

این خودرو در هند دو نسخه دارد که شامل 3.0 لیتری v6 سوپرشارژ با قدرت 380 اسب بخار و 5.0 لیتری v8 سوپرشارژ با قدرت 495 اسب بخار است.

جگوار در هند از رشد 68 درصدی فروش خود در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با همین دوره در سال گذشته خبر داده است. به گفته جگوار، این افزایش تولید به خاطر نسخه 2.2 لیتری جگوار xf است که به صورت محلی تولید می شود و اوایل امسال عرضه شده است.

طی عرضه این خودرو، مدیر عامل جگوار لند روور در هند، روحیت سوری گفت: "مفتخرم که جگوار f تایپ را در چنای معرفی کنم. از زمان معرفی این خودروی اسپرت دو سرنشینه در بازار هند، مشتریان استقبال خوبی از آن کرده اند و ما باور داریم که این خودرو بازار خودروهای اسپرت هند را متحول خواهد کرد."

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 1,623
  • بازدید کلی : 13,977