loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 48 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

کنون که هیوندای سنتینیال مدل 2014 و به روز رسانی های آن منتشر شده اند، این خودروساز کره ای دیگر مدل های خط تولید خود را تغییر خواهد داد.

مسال، اکسنت و الانترا کمی تغییر خواهند کرد. اکسنت لاستیک های جدید و چراغ های جلوی به روز شده خواهد داشت و الانترا اواخر امسال جدید می شود. به خط تولید این خودروی کامپکت هیوندای، موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری اضافه خواهد شد.

الانترا تا سال 2015 و اکسنت تا سال 2016 تغییرات اساسی نخواهند داشت چرا که سال آینده چنین تغییراتی برای جنسیس و سوناتا در نظر گرفته شده است. نسل دوم جنسیس در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رونمایی خواهد شد. این مدل اولین خودروی هیوندای با سیستم چهار چرخ فعال خواهد بود،

البته موتورهای کنونی آن برای مدل 2015 نیز به کار خواهند رفت. انتظار می رود جنسیس کوپه جدید در نیمه دوم سال 2015 روانه بازار شود.

ehs4n بازدید : 18 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

یتی خودروی بعدی اشکودا است که به مرکز طراحی این برند برگشته تا با سبک طراحی جدید این خودروساز اهل چک هماهنگ شود

با طراحی جدید، قسمت جلوی این خودرو پیچ و خم و خطوط ساده ای دارد. چراغ های مه شکن بزرگ و قسمت جلوی این خودرو که زیاد جالب نبود، تغییر یافته اند.

نشان این خودرو که روی قسمتی به شکل بال کشیده قرار دارد، بالاتر رفته و روی کاپوت نصب شده و سپر u شکل آن با طراحی صاف تر و شبکه ای جایگزین شده است که در اشکوداهای کنونی دیده می شود. چراغ های مه شکن بازطراحی شده نیز در جای مناسبی نصب شده اند.

از دیگر شباهت های این خودرو با اشکودا در پشت آن و طراحی مثلثی روی در صندوق عقب است که اولین بار در رپید دیده شده بود. طراحی c شکل چراغ های عقب این خودرو با چراغ های led به روز شده است. از دیگر به روز رسانی های مشهود این خودرو، سپری به رنگ بدنه و شب رنگ هایی باریک تر است.

ehs4n بازدید : 20 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

آئودی کواترو کانسپت جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2013 رونمایی خواهد شد.

این کانسپت، بیانگر سبک طراحی جدید این خودروساز آلمانی است.

اخبار جدید حاکی از آن است که کواترو کانسپت جدید بر اساس نسخه اصلاح شده پلتفرم a6 تولید می شود و حدود 457 سانتی متر طول خواهد داشت. شایعه شده است که این کانسپت طراحی بنیادی دارد و وزن کمی معادل 1199 کیلوگرم خواهد داشت.

این کانسپت، موتور 4.0 لیتری v8 دوگانه توربو با قدرت حدود 600 اسب بخار و گشتاور 799 نیوتون متر خواهد داشت. این اولین بار نیست که آئودی با کواترو کانسپت همه را مبهوت می کند، چرا که این مدل در نمایشگاه خودروی پاریس سال 2010 نیز به معرض نمایش گذاشته شده بود. گفته می شود که اگر این بار واکنش به کواترو مثبت باشد، این خودروساز آلمانی تولید آن را آغاز خواهد کرد.

ehs4n بازدید : 21 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

عکاسان تصاویر نسل بعدی آئودی q7 را در حال انجام اولین آزمون عمومی منتشر کردند.

انتظار می رود q7 کاملا جدید تا اواخر سال 2014 روانه بازار نشود. پلتفرم این خودرو با نسل بعدی فولکس واگن تورگ، پورشه کاین و شاسی بلند بنتلی که به زودی می آید، مشترک خواهد بود.

انتظار می رود نسل بعدی q7 سایزی برابر با مدل کنونی داشته باشد، اما وزن آن 399 کیلوگرم کمتر خواهد بود. هشت سال است که نسل کنونی q7 عرضه شده، بنابراین انتظار می رود این شاسی بلند تغییرات اساسی داشته باشد.

نسل بعدی q7 به لطف وزن کم، نسخه ای هیبریدی خواهد داشت. نسخه هیبریدی این خودرو، موتور توربوشارژ 2.0 لیتری در کنار دو مدل موتور الکتریکی خواهد داشت که هر کدام برای بازارهای ایالات متحده و چین در نظر گرفته شده اند. دیگر نسخه های این خودرو دارای موتور مدل های کنونی خواهند بود.

ehs4n بازدید : 72 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

اخیرا نیو اکتیون مدل 2014 که هنوز معرفی نشده، در حال آزمون در کره جنوبی فاش شده است.

اکتیون که سال 2005 معرفی شد تغییراتی جامع خواهد داشت.

قسمت جلوی این خودرو که جذاب نیست، از بین خواهد رفت و همین یک تغییر عالی به شمار می رود. در تصاویر فاش شده از این خودرو، قسمت جلوی این اکتیون جدید تقریبا شبیه به کوراندو به نظر می رسد.

 سانگ یانگ اوایل ماه می امسال، اکتیون اسپرتز را به روز کرد که نسخه پیکاپ این شاسی بلند است. به نظر می رسد قسمت جلوی این اکتیون جدید، الهام گرفته از نسخه پیکاپ آن است.

در پشت این خودرو، چراغ های عقب و سپر طوری تغییر کرده اند که با باقی قسمت های این خودرو هماهنگ باشند.

در پشت این خودرو، چراغ های عقب و سپر طوری تغییر کرده اند که با باقی قسمت های این خودرو هماهنگ باشند.

نیو اکتیون، موتور بنزینی 2.3 لیتری با قدرت 150 اسب بخار نیز خواهد داشت. در حالی که موتور بنزینی این خودرو تنها با گیربکس اتوماتیک شش سرعته موجود است، موتور دیزلی آن گیربکس دستی شش سرعته نیز خواهد داشت

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 1,613
  • بازدید کلی : 13,967