loading...
جدید ترین اطلاعات در مورد ماشین های روز دنیا
ehs4n بازدید : 60 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دیگر تغییرات جیپ چروکی ۲۰۱۵ شامل بسته‌های تجهیزات می‌شوند. مدل‌های لتیتود و تریل‌هاوک به‌صورت استاندارد با نوربالای اتوماتیک دوربین نمای عقب عرضه می‌شوند. آپشن سیستم هشدار برخورد با خودروی جلویی (Forward Collision Warning Plus) یک ویژگی کاهش ضربه اضافه کرده که در مواقعی که برخورد با سرعت کم اجتناب‌ناپذیر است، خودرو را متوقف می‌کند. همچنین یک پکیج جدید «تکنولوژی ایمنی» برای مدل‌های لتیتود، لیمیتد و تریل‌هاوک عرضه می‌شود که شامل امکاناتی مانند سیستم هشدار نقطه کور و ترافیک پشت‌سر، حسگرهای عقب پارکینگ و آینه‌های بغل یکپارچه با راهنماها می‌شود. یک پکیچ صندلی‌های همراه با تهویه و حافظه نیز برای چروکی تریل‌هاوک ارائه می‌شود که هم دارای ویژگی خنک‌کننده و هم دارای حافظه جانبی است.


جیپ کمپاس مدل ۲۰۱۵

 

امسال نیز جیپ کمپاس به‌مانند سال گذاشته استفاده از پکیج ارتفاع (Altitude) را پیشنهاد می‌کند که در آن امکاناتی مانند طرح مشکی جلوپنجره، ریل‌های سقفی سیاه‌رنگ، چرخ‌های ۱۸ اینچی طرح مشکی و گرم‌کن صندلی‌های جلو به خودرو اضافه می‌شود. برای مدل سال ۲۰۱۵، پکیج جدیدی با عنوان ارتفاع بالا (High Altitude) اضافه شده که دارای تجهیزات مختلفی برای مدل‌های با دیفرانسیل چهارچرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک ۶ دنده است. تجهیزاتی مانند صندلی‌های چرمی، سقف آفتاب‌گیر، صندلی راننده تنظیم‌شونده و چرخ‌های ۱۷ اینچی. سیستم راهبری در مدل جدید کمپاس لتیتود به‌عنوان یک آپشن عرضه می‌شود. همچنین رنگ سبز Eco Green Clear Coat جایگزین قهوه‌ای راگد (Rugged) در بدنه شده است.


جیپ پاتریوت مدل ۲۰۱۵

 

تغییرات جیپ پاتریوت مدل ۲۰۱۵ بسیار شبیه به مدل کمپاس هستند. پکیج ظاهری ارتفاع (Altitude) در این مدل نیز ادامه پیدا کرده و پکیج جدید ارتفاع بالا (High Altitude) با امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی، سقف آفتاب‌گیر، صندلی راننده تنظیم‌شونده و چرخ‌های ۱۷ اینچی اضافه شده است. سیستم راهبری گارمین (Garmin) به‌صورت یک آپشن در پاتریوت لتیتود ارائه شده است و رنگ سبز اکو گرین جایگزین قهوه‌ای راگد شده است.


جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۱۵

 

تریم‌های بالای گرند چروکی مدل ۲۰۱۵ شامل سامیت و SRT یک ویژگی حذف نویز هوشمند را اضافه کرده‌اند که در سطح ۱۰ دسی‌بل سروصدای پیرامونی خودرو را کاهش می‌دهد. مدل سامیت (Summit) همچنین از یک شیشه آکوستیک لایه‌ای استفاده کرده تا کابین آرام‌تری داشته باشد. یک پکیج جدید با عنوان «سامیت نسخه کالیفرنیا» یک پوشش پایین بدنه، آینه‌ها و دستگیره درها و همچنین طرح کروم برای جلوپنجره، چراغ‌های مه‌شکن پیرامونی در کنار چرخ‌های ۲۰ اینچی اضافه می‌کند.

 

2015-Jeep-Grand-Cherokee

2015 Jeep Grand Cherokee


گرند چروکی SRT همچنان از پکیج رد ویپر (Red Vapor) استفاده می‌کند که از پکیج‌های ساتین ویپر که در نمایشگاه شیکاگو عرضه شد، الهام گرفته شده است. در این پکیج امکاناتی چون چرخ‌های ۲۰ اینچی با طرح کروم مشکی، نشان‌های شیشه‌ای طرح مشکی، لوگوی SRT بر روی فرمان، طرح کروم روشن به جای کروم استاندارد داخل کابین، طرح Red Radar در بخش‌های مختلف کابین و کاورهای موتورهای پلاستیکی قرمز تیره به چشم می‌خورد.


جیپ رنگلر مدل ۲۰۱۵

 

جیپ رنگلر و جیپ رنگلر آنلیمیتد برای مدل سال جدید تجهیزات زیادی دریافت کرده‌اند. تجهیزاتی مانند یک سیستم صوتی با ۸ اسپیکر به جای سیستم ۶ اسپیکره قبلی و در همین حال یک سیستم صوتی آلپاین ۵۵۲ واتی با یک ساب‌ووفر به‌صورت آپشن عرضه شده که باز هم جایگزین آپشن سیستم صوتی آلپاین ۳۸۶ واتی در مدل قبل شده است. از دیگر امکانات استاندارد جیپ رنگلر ۲۰۱۵ می‌توان به کیت ابزار Torx اشاره کرد که با کمک آن صاحبان رنگلر می‌توانند به راحتی درها و سقف شاسی‌بلند را جدا کنند.

2014-jeep-wrangler-willys-wheeler-edition
برای رنگلرهای اسپورت آپشنی عرضه شده است که تایرهای ۳۱ اینچی آفرود دوئلر را بر روی چرخ‌های فولادی ۱۶ اینچی سوار می‌کند. جیپ رنگلر کماکان به ارائه پکیج ویلیز ویلر (Willys Wheeler) ادامه خواهد داد که از مدل‌های ویلیز ۱۹۴۵ جیپ الهام گرفته شده است. همچنین جیپ، مدل رنگلر فریدم ادیشن را دوباره معرفی خواهد کرد که شامل بهینه‌سازی‌هایی در ظاهر و در زیر پوسته‌اش خواهد بود. برای مدل سال ۲۰۱۵، جیپ رنگلر، رنگ زرد باجا (Baja)، قهوه‌ای مسی، قرمز فایرکراکر (Firecracker)، نارنجی سان‌ست (Sunset) و تانک را به لیست رنگ‌های بدنه خود اضافه کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 1,725
  • بازدید کلی : 14,079